У КСУ оскаржують положення абзацу третього пункту 51 Порядку організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу

Версія для друку

У КСУ оскаржують положення абзацу третього пункту 51 Порядку організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу

Суб’єкт права на конституційне подання – 51 народний депутат України – 24 липня звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням визнати неконституційним положення абзацу третього пункту 51 Порядку організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про організацію та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу» від 16 жовтня 2014 року № 570 зі змінами.

Оспорюваним положенням Порядку передбачено, що продавець виконує свої зобов’язання щодо постачання нафти сирої, газового конденсату і скрапленого газу після надходження коштів від покупця у повному обсязі відповідно до умов договору купівлі-продажу.

Автори клопотання вважають, що наведена норма суперечить низці положень Конституції України, «оскільки видавши її, Кабінет Міністрів України вийшов за межі своїх повноважень, врегулювавши підзаконним актом порядок та умови переходу права власності на виставлені на продаж нафту сиру, газовий конденсат та газ скраплений, хоча такі питання мають визначатися виключно законами України». При цьому, на думку народних депутатів України, оспорюваний припис передбачає нерівні конкуретні умови для учасників ринку нафти і газу.

З текстом конституційного подання можна ознайомитися на офіційному вебсайті Суду в рубриці «На розгляді Суду».

З англомовною версією можна ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/39ncFqd

 

 

Інформує відділ комунікацій КСУ та правового моніторингу

 

Сайт розроблено за сприяння Координатора проектів ОБСЄ в Україні
© 2020 Конституційний Суд України